NYE PAUSE-PROJEKTER

Om lidt skal vi sætte tapet op og er der noget jeg har lyst til, så er det at løbe langt, langt væk i håb om at det er gjort, når jeg vender tilbage. Det er det ikke. Det ved jeg bare. Så jeg må hellere blive her.

Istedet vil jeg tænke på de lidt sjovere ting, jeg har i vente.

Jeg skal ha' lavet mit selvgjorte armbånd, som desværre gik i stykker en dag på arbejdet.



Ok - det er så nok heller ikke det sjoveste at reparere på noget man har lavet een gang før!

Men, men så har jeg et andet projekt, der venter... Jeg skal nemlig ha' lavet nogle nye og mere farverige bordskånere af filt købt hos Søstrene Grene.


Oh my God! Nu kan jeg høre bilen i indkørslen...

Det betyder:

1. Henrik kommer hjem med tapet og dertilhørende klister.
2. Jeg skal ind i det dersens ufatteligt kolde og uhyggeligt støvede og håbløse rum og sætte tapet op.

Vi ses!

Kommentarer

Populære opslag