Á LA PORCELÆNSPERLER OG INDSAMLINGSBØSSER

Så har jeg været forbi Søstrene Grene igen. Utroligt som man kan finde småting der som man bare må have med hjem.

Er desuden helt vild med deres Wasabi peanuts. Drøn stærke, men jeg har lært at spise dem på den rigtige måde!

Denne gang faldt der også lidt perler i kurven. Nåe nej ikke kurven, for den havde jeg glemt. Gik rundt med det hele i favnen og da jeg kom til kassen, lagde jeg først det hele i en kurv, og gik så lidt tilbage i butikken igen. Efter jeg havde betalt opdagede jeg at en af de ting, jeg havde købt på forunderlig vis ikke var kommet med. Jeg har til gengæld heller ikke betalt for den.

Perlerne skal jeg bruge til forskellige ting. Jeg vil bla. lave armbånd og halskæder, men har også en ide om at skulle bruge dem til julepynten. Jeg lægger selvfølgelig billeder på, når jeg har lavet noget med dem.

Jeg synes, perlerne er super smukke og at de næsten kan gå for at være porcelænsperler selvom de vist nok bare er af plastik.


Beholderne er ligeledes fra Søstrene Grene og det var en som disse jeg ikke fik med mig der fra.

Det er ikke fordi jeg har tænkt mig at jeg nu skal igang med en større pengeindsamling at jeg også smed 3 bøsser i kurven. Snarere handler det om at jeg straks blev betaget af dåsernes flotte mønstre og farver. Jeg tænker at jeg vil bruge dem til mine pensler og blyanter mv.

Kommentarer

Populære opslag