JEG ELSKER BOGSTAVER

For ca. 5 år siden satte jeg min mand igang med at producere bogstaver. Jeg ved ikke, hvor ideén/tanken kom fra, men siden er det blevet den helt store modedille. Jeg kan ærgre mig over at vi ikke gik igang med at producere dem i større stil ;-). 




Da Henrik (min mand) første gang skulle lave bogstaver, benyttede han maskinerne på hans arbejde. Hans kolleger var noget undrende overfor, hvad han da skulle bruge disse bogstaver til. (Jeg kan godt forstå det var lidt underligt for ham at skulle forklare). Men i hvert fald lavede han et ca. 50 cm. stort bogstav til hver af os i vores familie - dvs. H - for Henrik, H- for Helle, N - for Nicklas, S - for Sille-Sofie, S - for Silas. Siden blev det til nogle flere til vores nevøer, med D - for Daniel og A - for Asger.





Bogstaverne er blevet flittigt brugt. Har hængt på vægge, stået på reoler, på gulve, og så har flere af dem undergået flere farverige forandringer. Alle er stadig i brug i dag. Jeg har dog suppleret dem med nogle jeg har købt - for det er da noget nemmere bare at købe dem.



Kommentarer

Populære opslag