GODT NYTÅR!

Så blev det nytår. Der laves kransekage og mange andre forberedelser. Min kære mand har snart arbejdet 12 dage i træk og skal også på vagt i morgen tidlig kl. 07.00. Derfor var en stille og fredelige nytårsaften vores plan for nytårsaften i år. Sådan skulle det imidlertid ikke være... Det der skulle være en stille nytårsaften, har udviklet sig til noget lidt andet.
Den ældste skal have 3 venner på besøg til spisning, og den mellemstes veninder kommer efter spisning. Den yngste har i sidste øjeblik - her til formiddag - proklameret at han har inviteret sin fætter, der også kommer efter spisningen. Så nu er det lille fredelige "Buch-hjem" ændret til et hjem med unge mennesker og helt sikkert livlig aktivitet.


Rigtig godt nytår til alle jer derude. Jeg tror slet ikke jeg får tid til at lægge de indslag ind som jeg havde tiltænkt i dag!















Kommentarer

  1. godt nytår til jer alle det ser rigtigt hyggeligt ud med fine kager og flot bord håber i hyggede jer alligevel selv om i blev lidt flere knus farmor

    SvarSlet
  2. Tusind tak og godt nytår til dig også. Vi kom godt ind i det nye år, men fortsætter "det vilde natteliv" med de unge, så vil jeg meget gerne holde nytår hos dig med Linda og Annette til næste år:-) Knus Helle

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag