GAVEINDPAKNING

Så er næsten alle gaverne i hus. Det er en god følelse. Nu kan jeg koncentrere mig om alle de andre ting, der skal gøres. Jeg tror faktisk ikke jeg før har været færdig med gave indkøbene på dette tidspunkt.


Alle gaverne er en da pakket ind og ligger klar. Jeg har sparet en masse travle ekspedienter for at skulle pakke ind for mig - for vil helst gøre det selv.
Har været heldig med at kunne gøre det billigt. Gavepapiret er købt i IKEA for 15 kr. pr. rulle. Til og fra kort er købt i Tiger for 10 kr. for en pakke med 10 stk. (tror nok der var 10 i). Gavebåndene er fra Søstrene Grene til ca. 5 kr. pr. rulle.


Alle pakkerne er placeret op ad en væg, hvorpå jeg har lavet et juletræ med Masking tape. Tak for denne ide til "Kronprinsesserne". Det er den bedste ide jeg har fundet inspiration til i denne jul!













Kommentarer

Populære opslag