FORMIDDAG I PASTELLER

Her til formiddag drak jeg kaffe med en nabo fra vejen. Helt i pastelfarver. Blidt og lyst som foråret. Desværre alt for tidligt at tænke på.


Jeg brugte resten af dagen på at male - i turkis. Først færdiggørelse af min ølkasse, dernæst en træramme i mdf som hænger som skjuler over el-kassen. Denne turkise maling er en tavle-maling, mere om det senere, hvor jeg viser jer det færdige resultat.


I morgen skal jeg have kigget lidt på nytårsting. Jeg kan lige så godt bekende det: Jeg hader nytårsaften. Den er alt for opstillet med sine forventninger om festlighed, glitter og glimmer og dagen efter ligger raketterne afskudte og triste over alt i det danske landskab. Slet ikke mig, men, men det er ikke helt sådan mine børn har det og så må man jo tage sig sammen.


Bordet her skal i hvert fald være enkelt, igen lidt forårsagtigt. 







Kommentarer

  1. Så masse fine bilder! Du har et vakkert hjem, og så mange nydelige julegaver da!!! Ha en riktig god romjul og et godt nyttår ganske snart : )

    SvarSlet
  2. Tusind tak for de søde ord Maria! Jeg nyder selv at følge dine flotte billeder på Banebakken. Rigtig godt nytår til dig også :-) Kh Helle

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag