Sider

torsdag den 29. december 2011

FORMIDDAG I PASTELLER

Her til formiddag drak jeg kaffe med en nabo fra vejen. Helt i pastelfarver. Blidt og lyst som foråret. Desværre alt for tidligt at tænke på.


Jeg brugte resten af dagen på at male - i turkis. Først færdiggørelse af min ølkasse, dernæst en træramme i mdf som hænger som skjuler over el-kassen. Denne turkise maling er en tavle-maling, mere om det senere, hvor jeg viser jer det færdige resultat.


I morgen skal jeg have kigget lidt på nytårsting. Jeg kan lige så godt bekende det: Jeg hader nytårsaften. Den er alt for opstillet med sine forventninger om festlighed, glitter og glimmer og dagen efter ligger raketterne afskudte og triste over alt i det danske landskab. Slet ikke mig, men, men det er ikke helt sådan mine børn har det og så må man jo tage sig sammen.


Bordet her skal i hvert fald være enkelt, igen lidt forårsagtigt. 







2 kommentarer:

  1. Så masse fine bilder! Du har et vakkert hjem, og så mange nydelige julegaver da!!! Ha en riktig god romjul og et godt nyttår ganske snart : )

    SvarSlet
  2. Tusind tak for de søde ord Maria! Jeg nyder selv at følge dine flotte billeder på Banebakken. Rigtig godt nytår til dig også :-) Kh Helle

    SvarSlet