HÆKLEDE RUNDE PUDER



 

Jeg har længe haft lyst til at lære at hækle og nu skal det være. Jeg er godt klar over at de smukke puder her  nok ikke lige er noget, jeg skal kaste mig over. Jeg skal nok snarere nøjes med at lave noget simpelt - så som en lang snor. 


Puderne her er jeg helt vild med. Shahla som har bloggen her har lovet at hjælpe mig. Hun er super dygtig til at strikke, hækle og  lave patchwork.


Den første pude kan købes hos butikken Hill Street som du finder her. Den næste er lavet af Lutter idyl som du finder her. Den sidste pude er lavet af Dejligheder som du finder her

Rigtig god dag derude - jeg skal ud og købe hæklenåle og garn!



Kommentarer

  1. Kære Helle, jeg har lovet at hækle en til dig og det gør jeg. Er det dem her du er interesseret i?

    Hvis du ikke har købt hæklenål endnu, kan du få af mig. Jeg har nogle ekstra, og hjælpen til at lære at hækle kan du altid få af mig også, ellers er det mange gode sider på nettet som du kan hente hjælp fra fx. her: http://garnstudio.com/lang/dk/video.php?sort=2&thumbnails=on&categoryid=2

    SvarSlet
  2. Jeg har lært at hækle ved at søge på youtube :-)

    Hilsen Karina // detkreativerum.blogspot.com

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag