FORÅR OG FORBEREDELSER I HAVEN

Jubi - sikken et dejligt vejr. Sådan et vejr betyder havearbejde, hvis man altså har en have.
Her er flere sække og trillebøre i løbet af dagen blevet fyldt med blade og andet haveaffald og kørt i trailer til Genbrugspladsen.
Vi har sået Lathyrus - også kaldt Ærteblomster. De tulipanløg vi satte i krukker i drivhuset, står nu så fine og ranke og i knop, og er klar til at komme ud i det fri.
I drivhuset er alt klar til at der om en måneds tid skal plantes tomater, agurker og andet godt.
Ja det har været dejligt at være i solen og endelig at kunne komme i haven igen. Jeg har kun et men, og det handler om at jeg normalt, når jeg er i haven, efter en veludført opgave, altid tager mig en pause med en kop Cafe Látte og en smøg - og smøgen den manglede jeg såååå meget i dag, eftersom jeg stoppede med at ryge i starten af januar. Puha - vaner altså!
Rigtig god lørdag. Vi skal grille!



















Kommentarer

Populære opslag