SKØNNE TING TIL JUL

Avvento - julestage - træ - mellemMano tekande - turkisLIEBE MEGET MERE SLIKFerm living - lysestage - string




I morgen skal jeg ud med en kollega og "kigge lidt på vinduer". Vi har en aftale om at skulle i Boxdelux i Århus. En skøn og farverig butik, hvor der på meget lidt plads er samlet en skøn forening af lidt af hvert i alle mulige og umulige glade farver. Det føles lidt som at træde ind i Alladins hule.

Frem til den 14. november er der 25 % procent på varer i deres butik og i webshoppen. Jeg synes nu ikke rigtig jeg kan finde det normale sortiment, når jeg kigger på webshoppen, så måske er visse dele af deres normale sortiment udeladt. Jeg håber det ikke.

Jeg skal blandt andet kigge efter noget nyt Rie Elise Larsen papir. Det bruger jeg i stor stil til alle mulige ting. Og det skal jeg igen i år bruge til at lave julepynt af. Vel og mærke hvis der altså er kommet nye farver og mønstre til, for jeg trænger til noget nyt at se på.

Kommentarer

Populære opslag