ET PLASTER PÅ SÅRET...

I dag har jeg været ved hudlæge i Randers.

Jeg skulle ha' fjernet en "dims" der sidder (sad) i min pande. Jeg har haft den i mange, mange år. Kan slet ikke huske hvordan og præcis hvornår den kom, men nu er den altså væk. Jeg har altid bare betragtet den som en del af mig og har ikke følt mig generet af den. Det er vist mere andre... Flere har sagt: "Hvorfor får du ikke fjernet den dims i panden?" Nu er den altså væk.

Som et "plaster på såret" købte jeg efterfølgende to par støvler. Måske er det støvle-dag i dag, for min mor som var med mig købte også to par støvler.

Det ene par jeg købte er et par ruskinds-støvler med kilehæl. Jeg købte mit første par som disse for 3 år siden. Nu er de i stykker og jeg er ikke klar til at være foruden - så hermed et par nye.



Jeg har aldrig været en såkaldt "heste-pige". Det kan jeg måske næsten kalde mig nu. Har i hvert fald købt et par ridestøvler i en rigtig ride-udstyrs-butik. Idéen opstod da heller ikke ud af den blå luft. Jeg stødte på en blog på nettet hvor støvlerne blev anbefalet, og det tiltrak mig at de er i ægte læder fremfor mange af dem der ligner og som man ser i butikkerne. Og så er de til og med til en fin pris.


Kommentarer

Populære opslag