KITCHENAID - I SORT

Så er jeg den glade ejer af en Kitchenaid køkkenmaskine. Skulle bare et smut i BILKA og handle ind til ugen, der kommer og så stod der pludselig en KITCHENAID i sort til kun 2500,-. Den var ikke pakket ind, stod bare der helt sårbar og "nøgen". Det kunne jeg ikke ha' - følsom som jeg er, så jeg tog den med hjem og håber jeg bli'r glad for den. Har i hvert fald længe tænkt at sådan en ville jeg rigtig gerne have.
Jeg har testet den lidt. Brugte den til at ælte en dej til boller som jeg skal nyde med familien lige om lidt. Det var den helt ok til.










Kommentarer

  1. Hvor er den flot...! You will love it....! ;o)

    SvarSlet
  2. Den er rå og bloggen din er gøy.
    God helg .
    Jeg følger deg videre.

    Klem fra Karianne

    SvarSlet
  3. Tillykke med den! God pris!
    - Jeg må også eje en. NU :O)

    God søndag
    /Louise E.

    SvarSlet
  4. Tak Gitte, Karianne og Louise :-) Jeg er også bare så glad for den! Kh Helle

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag