Det sidste klip til boden

Så er det ved at være ved vejs ende med en produktion, der har været igang siden efterårsferien. Jeg har klippet og klistret og spraymalet og støbt. Afprøvet og forkastet, og her til sidst været så træt at jeg dårligt har kunnet hænge sammen. På søndag går det løs, da skal min datter og jeg have bod i en økologisk gårdbutik. Vi glæder os til at få oplevelsen sammen og selvfølgelig forhåbentlig få solgt noget af det vi har brugt så meget tid på at lave. Vi har hygget os med det og har fået stor hjælp af farmor, som vist selv blev helt grebet af den kreative leg. Også min kollega "V" har måtte ligge under for den kreative periode. Hun har været så god at dele det med. Nogle gange blev hun vist helt forvirret over alle mine ideer, men hun er så rummelig og kreativ selv, at hun at hun sagtens kunne kapere, når jeg af og til forstyrrede hende for liiige at få hende til at afprøve noget. Ja og boden, der endelig er blevet en realitet - den skyldes en anden kollega - "K", der straks så denne mulighed for mig. Og sådan er det med menneskeligt samvær, når det spiller - så kører tingene bare i et kreativt og dejligt spor. Glædelig juletid til dig!





Kommentarer

Populære opslag